jesien biologia ua

Контакти


ТзОВ "Інститут Розвитку Шкільної Освіти"
вул. Торфяна, буд. 7А,
м. Львів, 79019
Код ЄДРПОУ 38172534
р/р 26006365747
АТ "Райффайзен Банк Аваль", м. Київ
МФО 380805

тел: (050) 379-74-75 (МТС)
тел: (067) 673-40-96 (Київстар)
тел: (032) 297-04-58 (багатоканальний)
факс:(032) 297-04-59

e-mail: olimpus@olimpus.ua

Графік роботи: понеділок - пятниця
з 8:00 до 17:00

Підписка


Щоб отримувати від нас останню інформацію, запишіть свій e-mail:


6 клас

  • Біологія – наука про життя.
  • Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів.
  • Основні властивості живого.
  • Різноманітність життя (на прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси.
  • Клітина - одиниця живого. Історія вивчення клітини.
  • Будова рослинної і тваринної клітини.
  • Надходження речовин у клітину.
  • Утворення нових клітин.
  • Ріст клітин.
  • Основні положення клітинної теорії.

7 клас

  • Основні відмінності тварин від рослин та грибів.
  • Особливості живлення тварин.
  • Будова тварин: клітини, тканини, органи та системи органів.
  • Поняття про класифікацію тварин.
  • Різноманітність тварин.
  • Кишковопорожнинні.
  • Кільчасті черви.

8 клас

  • Організм людини як біологічна система.
  • Різноманітність клітин організму людини.
  • Тканини. Органи. Фізіологічні системи. Регуляторні системи.
  • Значення знань про людину для збереження її здоров’я.
  • Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основа його нормального функціонування.
  • Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. Значення компонентів харчових продуктів.
  • Харчові та енергетичні потреби людини. Значення збалансованого харчування для збереження здоров’я.
  • Будова та функції травної системи.
  • Процеси травлення в ротовій порожнині, шлунку, кишечнику.
  • Регуляція процесів травлення в організмі людини.
  • Харчові розлади. Профілактика захворювань травної системи.
  • Значення дихання для існування організму. Система органів дихання, її будова і функції.
  • Процеси газообміну в легенях і тканинах.
  • Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.
  • Хвороби органів дихання і їхня профілактика.

9 клас

  • Біологія як наука.
  • Рівні організації біологічних систем. Основні методи біологічних досліджень.
  • Вода та її основні фізико-хімічні властивості. Інші неорганічні сполуки.
  • Органічні молекули.
  • Поняття про біологічні макромолекули – біополімери.
  • Білки, їхня структурна організація та основні функції.
  • Ферменти, їхня роль у клітині.
  • Вуглеводи.
  • Ліпіди.
  • Нуклеїнові кислоти. Роль нуклеїнових кислот як носія спадкової інформації.
  • АТФ.
  • Методи дослідження клітин.
  • Структура еукаріотичної клітини.
  • Ядро, його структурна організація та функції.
  • Типи клітин та їхня порівняльна характеристика: прокаріотична та еукаріотична клітина, рослинна та тваринна клітина.

10 клас

  • Міждисциплінарні зв’язки біології та екології.
  • Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
  • Фундаментальні властивості живого.
  • Стратегія сталого розвитку природи і суспільства.
  • Систематика – наука про різноманітність організмів.
  • Принципи наукової класифікації організмів.
  • Сучасні критерії виду.
  • Віруси, віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування.
  • Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазаїном та їхній вплив на її функціонування.
  • Роль вірусів в еволюції організмів.
  • Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами.
  • Прокаріотичні організми: археї та бактерії. Особливості їхньої організації та функціонування.

11 клас

  • Адаптації як універсальна властивість біологічних систем.
  • Принцип єдності організмів і середовища їхнього мешкання.
  • Закономірності формування адаптацій та їхні властивості.
  • Властивості адаптацій. Адаптивні стратегії організмів.
  • Формування адаптацій на молекулярному рівні організації.
  • Формування адаптацій на клітинному рівні організації.
  • Формування адаптацій на організмовому рівні організації.
  • Особливості формування адаптацій у людини.
  • Формування адаптацій на популяційно-видовому рівні організації.